maandag 16 augustus 2010

Nieuw : Linea Raffaelli en Vera Mont mt 36-38

Nieuw : Linea Raffaelli en Vera Mont mt 36-38 Hallo! Ik kocht voor een trouwfeest deze suitekleding maar heb hem door omstandigheden nooit gedragen. Het gaat om: - een zilvergrijs haltertopjes van Linea Raffaelli - een zwarte, losse broek met voile van Vera Mont (ik ben 1.64m en het was de bedoeling dit te dragen met een hak van 4-5cm) - bijpassend sjaaltje (om kort te knopen in hals, speciale verftechnieks) en handtas En dit alles: nagelnieuw! Ik heb niet onmiddellijk gelegenheden in het vooruitzicht waarop ik dit zal dragen en vind het zonde dat het in de kast hangt ,vandaar dat ik het verkoop. Nieuwprijs van alles samen was 350 euro ! Het mag weg voor de helft van de prijs! Doe een bod!
meer info


Geen opmerkingen:

Een reactie posten